Oryginalny Filtr Paliwa New Holland

ORYGINALNE FILTRY PALIWA

Kluczowa rola odgrywana przez filtr paliwa

OPTYMALNE BEZPIECZEŃSTWO DLA TWOJEJ MASZYNY

Wraz z rosnącą przewagą układów “common rail”*, jakość filtracji oleju napędowego jest istotna dla ochrony i wydajności układu wtryskowego.

Filtry paliwa New Holland są zaprojektowane specjalnie dla Twojego silnika i zapewniają czystość paliwa, usuwając cztery rodzaje zanieczyszczeń:

problemy przy rozruchu

rodzaj zanieczyszczeń

zanieczyszczenia organiczne
pozostała w wyniku rafinacji, np. parafiny

Zagrożenia

  • zapchanie wtryskiwaczy
nadmierne zużycie paliwa

rodzaj zanieczyszczeń

woda
pozostała wskutek kondensacji wewnątrz zbiornika

Zagrożenia

  • korozja poompy i wtryskiwaczy
częstsze serwisowanie

rodzaj zanieczyszczeń

sadza
powstała w wyniku oddziaływania wysokiej temperatury na paliwo

Zagrożenia

  • szybsze zapychanie się filtra
problemy przy rozruchu

rodzaj zanieczyszczeń

zanieczyszczenia organiczne
pozostała w wyniku rafinacji, np. parafiny

Zagrożenia

  • zapchanie wtryskiwaczy

Dlaczego warto wybrać oryginalny filtr powietrza New Holland?

PODSTAWOWE WŁAŚCIWOŚCI FILTRA

Filtry paliwa New Holland charakteryzują się trzema właściwościami, które wzajemnie się uzupełniają:

Pojemność

maksymalna ilość zanieczyszczeń, którą może zatrzymać filtr

Nieszczelność pod obciążeniem

odporność na wypływ paliwa w filtrze, który mógłby ograniczyć przepływ

Wydajność

wartość procentowa zatrzymywania zanieczyszczeń dla danego rozmiaru cząstki

Te trzy cechy muszą być połączone we właściwej proporcji, tak aby paliwo było w obiegu i pozostawało czyste cały czas. Tylko oryginalne części zamienne mogą zagwarantować optymalną filtrację odpowiednią dla potrzeb użytkownika.

MATERIAŁ FILTRUJĄCY: ZAAWANSOWANY TECHNOLOGICZNIE ELEMENT

Aby zapewnić występowanie tych 3 cech, kluczowa jest jakość elementu filtrującego. New Holland wykorzystuje wielowarstwowy materiał filtrujący, który zatrzymuje większość cząstek o różnych rozmiarach.

Wzmocniona konstrukcja wkładu wewnętrznego zapobiegająca wyciekom i omijaniu filtra przez niefiltrowaną ciecz.

Konstrukcja: różnice stanowi to co jest w środku
New Holland wybiera materiały, które są w stanie wytrzymać ekstremalne temperatury, wibracje i ciśnienie. Te warunki są poddawane dynamicznym testom ciśnieniowym* w laboratorium, umożliwiają weryfikację jakości naszych produktów.

*test przeprowadzony w częstotliwości 10 Hz z wartościami ciśnienia od 0 o 12 barów, co równa się ciśnieniu 12 kg/m2 wywieranemu co sekundę.

REKOMENDACJE DOTYCZĄCE UŻYTKOWANIA

Częstotliwość przeglądów
Zalecamy, aby wymieniać filtr wraz z filtrem wstępnym co 600 godzin lub raz w roku*

Ogólnie przyjęta trwałość, w celu uzyskania dalszych informacji należy zapoznać się z instrukcją obsługi pojazdu lub książeczką dołączoną do filtra.

środki ostrożności w zakresie stosowania

  • Jeśli filtr nie jest zapakowany, przechowywać go do góry nogami, aby zapobiec przedostawaniu się pyłu.
  •  Montować zawsze przy zbiorniku
  • Nałożyć niewielką ilość oleju na złącze w celu ułatwienia dokręcani

 

Korzystniej wymienić filtr paliwa niż cały zespół wtryskiwaczy

Czy wiesz, że...

Nowy filtr może zawierać drobiny metali pozostałe po procesie produkcyjnym.Te pozostałości mogą spowodować nieodwracalne uszkodzenia układu wtrysku paliwa. Z tego powodu New Holland wytwarza kluczowe podzespoły w kontrolowanym środowisku i dodatkowo niektóre z nich są myte w celu zapewnienia najlepszego działania nowego filtra.

Kolejne wydanie cyfrowego magazynu Blue&You jest już dostępne online!